PowerPeak FBS8329P Speed Bike

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de PowerPeak FBS8329P Speed Bike op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rosita Det. 10-01-2013

Mijn bevindingen van deze speedbike:Belangrijk is dat je hem juist insteld zodat je comfortabel kan fietsen.Anders ga je last krijgen van je rug door de slechte houding.Het racezadel is zowel horizontaal als verticaal verstelbaar en tevens kan je het stuur ook aanpassen.Ook handig is het computerke waarbij je al je gegevens kan ingeven.Hij weegt alles samen zo een 45 kg.Je voeten kan je vastmaken met de bandjes of je kan gebruik maken van het kliksysteem.Mijn voorkeur gaat uit naar het kliksysteem dan kan je veel beter kracht zetten.Wel moet je daar speciale schoenen voor bij kopen.Om hard genoeg en maximaal te kunnen trappen moet je je voet op de juiste manier plaatsen op de pedalen.Er staat een 10kg vliegwiel vrijloop op dus alleen te gebruiken voor speed en niet voor spin.Vrijloop is veel beter voor je knieen.Jammer genoeg is het display niet in te stellen in het nederlands dus daar gebruik ik engels voor.Natuurlijk ben je niet afhankelijk van het weer om je conditie op peil te houden./Zelf fiets ik bijna elke dag meestal een half tot soms een gans uur.